Måndag

Hatade måndagar ! (helt plötsligt har jag börjat hata alla dagar? :S haha)
Och idag var ännu värre .. tror aldrig aldrig vi varit så tysta och nedstämda i matsalen, men Hanna, bara så du vet, JAG ÄLSKAR DIG <3 nu & alltid, var du än befinner dig !!

Men som tur var hade vi en rolig engelskalektion så stämningen blev lite bättre :) Det var en engelsman som hade lektionen med oss (han kunde bara engelska) och han var riktigt kul! Skämtade med alla o sådär ;P Kallade alla tjejer för 'Honey' eller 'Darling' haha! Och så hade jag mina nya stoora örhängen .. 'Do you really like those ? :o'
'Does they hurt you, maybe someone throws a basketball in them' 'Miss earring' och så vidare, haha!

Idag var jag med Mikaela på Panduro, jag skulle köpa katalog och hon skulle beställa lite scrapbooking-grejjs :)
Sen såg jag på 'What a girl wants' som jag hade spelat in. Ganska bra faktiskt, typisk tjejfilm liksom, men bra ;)

Och jag tycker ni ska bli lite bättre på att kommentera! :O haha! Det förra inlägget tyckte jag faktiskt var något att kommentera, men nejnej, 3 stycken av "alla" 30 läsare lämnade en kommentar! ;)
Tycker det är roligt när ni kommenterar ju !!

Nu ska jag skriva ut ett So-arbete, och sen blir det nattinatti ;)
Puuuusss
Erica

Kommentarer
Postat av: Lova

Det var jäkligt kul när han dissade therese! hahaha ! så frään är han!

2008-01-29 @ 14:48:42
Postat av: Hanna

så söt du är :)

2008-02-06 @ 17:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0