söndag

Nu var det dags igen, hatade söndag! Jag har alltid alltid panik på söndagar för jag vet att det är dags för en hel vecka .. och det är alltid på söndagar man kommer på hur mycket man egentligen borde gjort när man vart ledig. usch!

Var med mamma , pappa & Legolas en stund i Halmstad innan, skulle promenera lite o så i det vackra vädret :)
Var inne på H&M lite snabbt också .. blev ett par örhängen .. vit & guld-färgade hjärtan! Hade presentkort där, så det märktes i alla fall inte att det försvann några pengar ;) haha.
Och jag är jätte-shoppingsugen! Var inne på ginatricots hemsida och lite andra (när jag egentligen skulle gjort mina läxor) och de har ju fått in massa snyggt! Mer våriga kläder också! Är trött på vinterkläderna nu ;) Men en sån affär som ginatricot finns ju inte i min lilla stad ;) får se ifall det kanske hinns med lite shopping på lördag ;D vem vet! Iofs har jag typ inte råd, haha, men vi får la seee ;D
Det kändes faktiskt lite som vår idag, så när vi åkte iväg tog jag på mig min "skinn"jacka .. vilket inte var så smart! Riktigt så varmt  var det inte..brrr! haha.

Ska försöka plugga litegrann nu .. sen blir det nog lite tv-tittande ;D
puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0