Torsdag

Tjohey!

Hade faktiskt skrivit en lååång blogg innan, så råkade jag trycka på något så plötsligt blev bokstäverna stora och allt blev heelt konstigt! så ah!
Skolan var okey. Hade musiiik .. ska börja spela i "band" (små grupper) jag spelar keyboard :D haha! Det är kuul, fast jag är jättedålig (:
Vi ka spela nån låt av Led Zeppelin .. tyvärr.. jag ville spela en Guns n' roses låt juuu! Men det får la bli bra ;)
Hade bild idag också .. istället för hemkunskap ;) Det är faktiskt kul! Fast den första uppgiften verkar vara ganska svåår..

Såg ni på grammis-galan igår då? (: Det är bra! Förutom att det sög att Danny inte var nominerad! Och så är det så tråkigt att dte är samma artister som är nominerade till allt.

Nu har jag & Lova precis vart ute och gått med Legolas :) och kollat på inspelade Gomorron Sverige ;) haha! E.M.D. var ju däär :) "A Danny har ju vart uteliggare" hoho x)

För övrigt saknar jag honom föör mycket igen. Jag orkar inte! <3

Jaja, nu måste jag göra klart min spanskaläxa .. hoppas allt är great ;) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag :D

2008-01-10 @ 18:00:54
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Anonym

Lycka till med spanskan :D

2008-01-10 @ 18:58:49
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0