Torsdag

Hallu! ;)

Är allt bra med er idag? Hoppas det i alla fall!
Har blivit lite sisådär med bloggningen nu..svårt att hinna med ibland ;)

Skolan idag var seeeeeg! Så dom sista lektionerna blev minst sagt flummiga! Men så måste det få vara ibland! Har pluggat litegrann och ska snaart iväg på friskis&svettis .. måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv! (a) haha!

Imorgon blir det cafeét i skolan för mig, så inga lektioner! Det är najs! Fast jag är faktiskt lite nervös måste jag säga..

image316
Och kolla in den här söta klockan från asos.com!
En sån vill jag ha!
Fast i och för sig kanske man tröttnar ganska snabbt .. jaja nu ska jag nog se ett avsnitt av O.C innan träningen ;)

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Agnes

Det var inte så kul som jag trodde det skulle vara att stå i cafét :(

2008-01-17 @ 19:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0