A year ago

Idag är det också ett år sedan min bästa födelsedag nånsin .. tack vare en viss kille. Tror nog knappt att jag nånsin varit så lycklig som jag var då..jag svävade på moln i flera månader .. det var LYCKA! och jag vill ha det så igen...

och just nu skulle jag typ göra vad somhelst för att befinns mig i Stockholm istället .. menmen, jag har insett att jag trots allt borde ta vara på den här dagen, man fyller ju ändå bara år en gång om året! Det jobbiga är bara att jag mått skitkasst, oont i halsen och jättesnuvig... Men ändå, jag har vart positiv, och jag har försökt göra det bästa av dagen, och det har ändå vart bra, det är nåt visst med födelsedagar! Och dessutom har jag förra lördagen, överaskningsfesten att se tillbaka på, det var heeelt underbart, hoppas ni vet det!

Och TAACK för alla söta meddelanden, blogginlägg, bilder på bdb, sms och telefonsamtal jag fått .. ni är guuld <3

Strax lets dance nu ..! han kan ju inte åka ut på min födelsedag! Så vi får hoppas dte går bra .. och rösta lite för min skull ;)
Ha en bra kväll kära ni ..

Kommentarer
Postat av: Anna

om ja é guld är du PLATINA :*

2008-03-14 @ 19:45:22
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/
Postat av: cäääsie

jag har försökt ringa massor av gånger :O det går inte :( men grattisgrattisgrattis igen! (L)
love you

2008-03-14 @ 22:55:39
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0