JAAAA :)

Det är loooooov! Såå skönt! Kunna koppla av lite iaf i tio dagar, så jäkla gött :) Kommer ihåg att jag sa till malin att det egentligen är lite tätt mellan sportlov & påsklov .. men, jag behöver verkligen lov nu, så det är bra! Sen efter är det bara att ge järnet i skolan fram tills sommarlovet. Jag fixar det. Det ska gå! Jag försöker verkligen vara positiv idag :) Och imorse var första gången på länge jag kände mig riktigt fin när jag gick till skolan, håret sammarbetade, och jag älskar tunikan jag fick i födelsedagspresent. Haha, men nåt sånt kan göra min dag :)

Var med flickorna vid scenen på rasten, det var myys! Älskar att man kan vara uuute på rasterna utan jacka nu (även fast det är lite kallt.) Massa flum & massa skratt, haha! (Kaaaaaaasskasskasskasskaaaaass xD).

Har inte så mycket inplanerat på lovet och det är ändå ganska skönt :) Men imorrn kommer gäster (födelsedagskalas för mig & lillebror), på söndag bär det av till Göteborg med Mikaela, Agnes & Lova :) Träffa Malin (jag kommer bli bortskämd med att träffa dig en gång i veckan honey! haha), Cääsie (sååå längesen, har saknat dig!!), Ellen, Jasmine, Sandra (Ganska längesen jag träffade er med nu juu .. :* ). Och så blir dte bingolotto. Det kommer bli såå mys!, och på onsdag ska jag till ge-kås med mamma .. haha! Annars blir det nog mest att ta det lugnt bara :).

Ska nog läsa en stund nu .. hoppas ni har det uuunderbart!!
Tro, Hopp & Kärlek

Erica

Kommentarer
Postat av: cäääsie

söndag kommer äga :D

2008-03-20 @ 17:24:24
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Agnes

Haha, kasskasskaaaaaaaaaass x)

2008-03-20 @ 18:32:50
Postat av: Malin

vi kommer bli trötta på varandra! ;D

2008-03-20 @ 18:40:03
URL: http://malinsyl.blogg.se
Postat av: cääsie

har faktiskt inte bestämt något med malin ännu :o

2008-03-20 @ 19:40:02
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se
Postat av: Lova

JAg älskar när man har sånna braiga dagar! wonderfulwonderful:D

2008-03-20 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0