Today

Snodde den hära från Cassie, eftersom jag har noll fantasi ;)

Dagens mående: rätt dåligt .. ooont i magen. .
Dagens borde: usch, massa plugg!
Dagens frisyr: utsläppt och oborstat
Dagens klädsel: blommig tunika, jeans
Dagens planer: öh .. kolla på sing a long ikväll .. haha
Dagens materiella vill ha: klääder, saker till scrapbooking, osv osv osv
Dagens längtan: Efter nästa dag jag får träffa mina flickor igen :)
Dagens blogg: inte läst så många bloggar idag faktiskt!
Dagens bästa: att jag har upptäckt att ben&jerrys är jättegott :D haha!
Dagens tråkigaste: att jag inte mår bra.
Dagens personer: haha .. jag har inte pratat med nån alls idag typ xD
Dagens irritation: reeegnet, (fast iofs är dte bra, för snön försvinner!).
Dagens drog: musik och videoklipp :)
Dagens låt: Stay :)

Såhär roligt har jag :) hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0