Vad är det här?!

Tjoheeeey :)
Nu lät det som att jag är glad .. och det är jag inte! Eller mjo, det är väl inget fel förutom vädret. Det första mamma sa när hon väckte mig var "Om du kollar ut nu kommer du inte tro dina ögon!" Jag hade hoppats det skulle vara nåt bra, men det enda jag såg när jag kollade ut var snö, snö, snö!
Varför?! Det var ju vår igår! När vi traskade runt i Götet tyckte jag det var riktigt varmt med skinnjacka och tygskor, och idag fick dte bli vinterjacka, stövlar och mössa igen. Usch! Jag vill ha sommar...

I övrigt så borde jag verkligen plugga nu, en "bokrecension" som ska in på torsdag och jag har inte kommit nån vart. Dessutom ska vi börja med en stoooooor uppgift i svenska/so och tills på onsdag måste man ha bestämt vad man ska skriva om. Jag har ingen aning .. hjälp?!

Jaja, måste ta mig i kragen nu, hoppas ni mår bra! :)
puuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: ellen

uusch, jag har också en bokrecension att skriva :o

2008-03-18 @ 14:06:56
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0