Dagen

Den här dagen har sett ut ungefär såhär: Jag gick upp, åt frukost, kollade på tv, gick ut med Lego, gjorde mig iordning, cyklade till stan, köpte en klänning jag ska ha till kusins konfirmation nästa vecka, köpte present till mamma, käääärade ner mig i en klänning!, cyklade hem, åt piggelin, tyckte synd om mig själv, solade, fixade lite till opponeringen i skolan, städade mitt rum, och här är jag nu! ;) För övrigt var den klänningen nog bland det finaste jag sett, den satt huuur fint som helst också! är bara lite rädd för att dne är för "fin" så man inte har något tillfälle att använda den, men kan ju ha den på skolavslutningen, och det finns säkert massa andra tillfällen också! Måste nog faktiskt köpa den .. sen ska jag bara köpa en klänning och två linnen nästa gång jag kommer till gina och sne har jag köpstopp!! Måste spara mina pengar :) Jaujau, nu ska jag uuut igen! Njut av dagen ;) puuuss

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet faktiskt inte.. pappa kunde inte lova något så jag hoppas inte för mycket! :)

2008-05-25 @ 20:03:06
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0