Inget bloggande

Näpp, inget bloggande på länge nu. Har faktiskt inte haft lust! Måste maila blogg.se idag och fråga hur jag fixar så att man kan göra enter när man skriver, grymt jobbigt att inte kunna det! Så vad har hänt sen sist..Igår var jag på ge-kås med mamma..därinne köpte jag bara det vanliga, underkläder, haha. Men utanför i skoaffären hittade jag ett par skor, ett par svarta ballerina med rosett och strass, supersöta :) Och i väskaffären hittade jag två väskor .. hehe. En vit, liten till avslutningsmiddagen, och en brun friis & co med axelrem, 99:- st! Riktiga kap ;) Idag fick vi veta resultaten i nationella matte och spanska. Matten var ju inte så kul, för att få mvg behövde man minst 6 mvg-kvaliteér och 24 vg-poäng. Vad fick jag då? Jo, 7 mvg-kvaliteér och 23 vg-poäng .. störande eller vad? =/ Spanskan gick sådär. Alla rätt på hörförståelsen, ett fel på läsförståelsen, vg på uppsatsen och det muntliga har vi inte fått veta. Så nu vet ni det! Vet inte riktigt om jag ska säga att jag är nöjd eller inte.. Yesyes, nu ska jag nog ut i solen en sväng! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lovisa

svar: haha, det tog ett tag för mig att kma på!

Men på H&M, dom fanns på internet,

och jag är fan inte säker om dom finns kvar i butiken, men ska checka så fort som möjligt! :)

2008-05-23 @ 22:33:57
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/
Postat av: Lovisa

svar: grejen är den att jag typ senast kolla för nån dag sen bara, men idag så fanns dom inte kvar! :o

2008-05-23 @ 22:39:36
URL: http://lovisahjartadanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0