hejhejhej

hejhejhej...haha.
Igår och i förrgår blidde det inget bloggande...Lova har ju redan berättat för er varför. Ledsen för det ;)
Igår var jag på fest, jaa. Bygdefest i Sibbarp...eller jaa, bonnefest skulle man också kunna kalla det, hahaha. Men jaa, det var riktigt kul..!!! Mycket dans, sång och nya bekantskaper ;) Nyktert var det ju inte direkt, men jaja.

"vem vill gå i ettan nu, alla alla
vem vill gå i ettan nu, alla alla
vem vill gå i ettan nu, alli-allihopa
alli-allihopa, alli-allihopa
vem vill gå i ettan nu, alli-allihopa"

"vem vill gå i tvåan nu, ingen ingen

osv...
haha, så kul har vi...eller nåt ;)

Har precis tittat på idol nu! Av duetterna var Kevin och Anna bääst. men annars tyckte jag att Robin B och Alice var duktiga när de sjöng soul :) Vad tycker ni?

Imorgon åker jag och mamma till Göteborg. Ska shoppa, träffa min Malin och kolla lite på idolerna ;) mysmys!
love you.
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0