school

hej!
sitter just nu i datasalen i skolan! har inte hunnit skriva så mycket här nu eftersom vi haft/har dööömycket i skolan! Idag hade vi djurlivsprov som i alla fall gick bra (29/30) men matten och växtlivsprovet kvarstår. Matten går inget vidare just nu...sjukt svårt!
Idag har vi haft håltimme i princip hela dagen...skönt, men ändå rätt dött. Jaujau.
Strax ska vi läsa upp våra noveller som vi skrivit. Lycka till säger jag bara ;) haha!

Och jag måste säga att jag knäcker mig totalt åt "disco-daggarna" hahahahahahaahahaha!
Förresten, har jag skrivit att jag har klarat mitt traktorkörkort?! Ok inte så vet ni det nu! :D tufft va?! ;) När jag började trodde jag aldrig att jag skulle klara det. Men jag gav mig fan på att det skulle gå, och det gjorde det ju! :) På söndag ska jag börja övningsköra med bil också, vi får väl se hur det går :P hoho!

Ikväll blir det idol och Danny hela kvällen :) yesyes!
Helgen blir mest plugg, tyvärr!
Hur ser er helg ut, underbaringar?
love
/ e

Kommentarer
Postat av: cassis

haha sötnos! jag saknar dig ocksåååå!

LOVE

2008-11-21 @ 14:08:16
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ja, själv ska man ju sjunga upp för Robert Wells :S

2008-11-21 @ 16:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0