Tänkardag.

Hej!
Har ni haft en bra fars dag allihopa? :)
min har vart helt okey.Pappa blev glad för täcket och chokladen så det var ju bra. Har även hunnit med att hälsa på hos både farmor & farfar och mormor & morfar plus att jag fixat massa i rummet. Effektiv dag må jag säga ;D

Har vart en sån där dag där jag tänkt lite för mycket också...not good. Kollar ni bilddagboken: eeeriicaa så fattar ni lite. Eller det gör ni nog inte alls. Ibland är jag konstig. Men det får ni helt enkelt leva med.

När jag kikade in här efter att ha kommit hem var det första jag såg en massa kommentarer! Om ni bara visste vad glad jag blev, hahaha. Det gjorde min dag, helt seriöst. PUSS!



Borde snart sova nu. Skola imorgon ju. Säger som Cassis: det är ju söndag hela tiden! haha nästan i alla fall. Den här veckan är rätt lugn, inte såå mycket i skolan i alla fall. Ska träna måndag, tisdag, torsdag har jag bestämt, och det SKA jag göra också! Konfa på onsdag som vanligt. Mys. Sen får vi se om det kanske blir göteborg på lördag :)

godnatt på er snuttisar, glöm inte bort hur värdefulla ni är!
love
/ e

Kommentarer
Postat av: lovisa

du är himla bra!

2008-11-09 @ 23:27:24
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: Cassis

Det är sant, det vilar en förbannelse över söndagar!

2008-11-09 @ 23:43:05
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: anna

svar: haha .. nejnej, inte alls ;p

2008-11-10 @ 20:10:29
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0