Vanlig lördag!


nämen hallihallå.
vanlig lördag idag. Sov hyfsat länge, åt frukost vid tv:n, satt vid datorn, ut med lego, läste, städade. Låter ganska tråkigt, men ibland är det skönt att bara ta det lugnt :)
Mitt rum börjar bli riktigt fint nu, galet nöjd! Ska fota bilder på garderoben och eventuellt tapeterna sen så ni får se ;D

Idol igår var sjukt bra! Alla var duktiga! tillochmed johan och lars  var ganska duktiga för att vara johan och lars, haha. BRAAAA att lars åkte ut i alla fall, tycker jag. Vad tycker ni?
Favorit då, har ni någon sådan? För mig är det killen som jag till en början tyckte var föör mycket. Nu kan jag ju inte låta bli att tycka om honom, Kevin alltså ;) Gillar Robin B och Alice också!

Nu ska jag fixa med lite bilder. Återkommer kära vänner! ;) LOVE.

Kommentarer
Postat av: malin

samma här! Kevin, Alice och RobinB! :)

2008-11-08 @ 16:06:28
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0