Varberg!

Hallihallå.
Har precis kommit hem nu. Först var jag ju i skolan och sen efter skolan åkte jag, julia och sandra till varberg istället för att åka hem. Mys! Letade kläder till bygdefesten på torsdag ;) Jag hittade en guldfärgad satinklänning :) Hittade även en ny jacka (min andra gick ju sönder) det blev en sådan jag hade innan, fast grå istället för svart. Gillar nästan den nya bättre så det var ju tur i oturen ;D
Sen köpte jag även en rosa oversize-tröja och ett halsband med stjärnor på ginatricot. Bilderna får ni se imorgon när jag kommer hem från konfan :)

Hoho, jag älskar verkligen att shoppa...det är galet kul!!! Fast ibland kan det bli lite vääl mycket...och då får jag dåligt samvete istället...jaja, så länge man håller det på en lagom nivå såå..
Det var i alla fall väldigt kul!

Nu ska jag kolla på prison break som jag spelade in igår och äta grekisk yoghurt med honung...mums! :) Blir nog inget mer bloggande idag så ni vet!
Love you
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0