förlåt

förlåt att jag är så off, här, eller ah, på internet över huvud taget!
Den här veckan har det vart lite mycket, så datorn har fått komma i andra hand! Har vart ute på djurvårds-driften  skolan, vilket betyder att jag går längre dagar, i onsdags var jag på handledarkurs, det har pluggats en hel del, o så vidare! Kommer kanske bli lite så nu i helgen också, eftersom jag håller på att göra iordning i mitt rum, tapetsera, rensa och städa. Det tar sin tid!
Igår var vi i alla fall på grand, gymnasiedisco där :) feeeeeett kul :) med agnes, lova, mika, hanna, julia och sandra!
en del killar var ju lite väl närgångna men annars var det skitkul! Mina fötter är dock rätt döda! haha.
måste fortsätta städa nu!
ÄLSKAR ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0