Hej

Får se hur det blir med bloggandet, men jag är tillbaks för stunden iaf!
Nu är det väl helt okey. Det går upp och ner, men det gör det väl för alla. Får väl sluta tycka synd om mig själv helt enkelt och tänka på andra istället! Jag vill verkligen att ni, mina vänner, ska veta att jag alltid alltid alltid finns där för er! Just nu sitter jag inte så himla mkt vid datorn, men ni kan alltid ringa! eller sms:a!
Idag har jag hunnit med att vara i kyrkan. Läste text tillochmed ;) Sen var jag i Halmstad en sväng. Köpte ingenting. Måste spara mina pengar!
Förra veckan i skolamn var vi ute på driften tors-fre! Denna veckan var jag på jordbuk vilket betyder att jag i torsdags tog hand om korna och grisarna hela dagen! Mysigt faktiskt :) Fast åkte hemifrån 07:00 och var inte hemma förrns 18:30! Kalvarna är i alla fall världens sötaste! I freags var vi på odlingsdelen, så satt mest i en traktor hela dagen ;) Nästa vecka är det dags för djurvård :D mer mitt element om man säger så!
dags att äta!
kärlek på er!

saaaaaaaaknad
/ erica

Kommentarer
Postat av: Malin

din lilla bonde!

2008-10-12 @ 17:59:04
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0