bloggtrubbel

tjosanhejsan!
min blogg har inte riktigt fungerat som den ska! men nu ska ni se att jag är back on track igen ;D sen sist har det väl egentligen inte hänt så mycket...inte vad jag kommer ihåg i alla fall! haha. Igår var jag o tränade på friskis. Skönt att komma igång igen!!! :) igår var det idol igen. tyckte faktiskt det var lite segt :o haha!
och idag körde jag traktor igen. Börjar bli en hejare på att backa med släp ;) hoho!

lovade ju att visa bilder på ringen. Fick bli med webbkameran, så tyvärr måste ni stå ut med att jag är med på bilderna!

 

jaa, man ser ju lite i alla fall ;) haha!

later!
/ e


jag längtar tills på lördag!!!
(hahahaha jag menar såklart fredag också, skulle se om ni fattade ;D)
puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

vad händer på lördag? :)

2008-09-11 @ 17:52:33
URL: http://lovisaeskilsson.blogg.se/
Postat av: lova

vad händer på lördag?

2008-09-11 @ 21:02:52
Postat av: Lollo

fiin ring! :)

2008-09-11 @ 21:06:51
Postat av: ellen

du är så sööööööt erica!

2008-09-11 @ 21:15:21
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: Agnes

What's lördag about?

2008-09-12 @ 07:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0