Konformation

Hejsvejs! Idag har vart en hektisk dag! Först skola 8:40 - 15:30...kul dag idag! :) haha. Idrotten var skoj och svenskan var kul! Jag, Sandra, Per och Erica var duktiga så vi fick "ledigt" typ halva lektionen :D hihi. Fett kul! Efter skolan var det buss hem till falkenberg. I stan 16:15 och därifrån direkt till kyrkans hus! Dags att träffa den nya konfirmandgruppen jag ska vara ledare för! Mys! Den här gpngen är det en stor grupp, 22 konfirmander varav 15 killar :O det kan bli livligt, haha! Men kul också. Det verkar vara en bra grupp i alla fall. Kan nog bli riktigt kul!

Idag tror jag att ni får nöja er med det här inlägget. Hinner inte med någon dagens oufit, det får bli imorgon istället. Nu ska jag kika på idol och sen försöka hinna med att plugga lite!
Ha en underbar kväll!
love / erica


2 dagar kvar..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0