Göteborg

Här kommer den så kallade fortsättningen dårå!
Åkte ju tåg från Köpenhamn och hem mot Falkenberg. Egentligen var det meningen att vi skulle åka hem ganska sent, så därför skulle jag missa att träffa mina sötisar på Rix fm festival i Götet. Men det blev ändrade planer så vi åkte hem med ett tidigare tåg. Det var då jag kom på den briljanta idén att jag och Mikaela skulle fortsätta med tåget till Göteborg istället för att överraska alla flickorna. Sagt och gjort, vi satt kvar på tåget och låtsades sova...alltså slapp vi betala för timmen mellan Falkenberg och Göteborg! Sånt gillar vi. När vi var framme rusade vi och lämnade våra väskor, tog ut pengar och mot Kungstorget! Sen återstod bara ett problem...att hitta våra vänner! Skickade en massa sms till Agnes om vart dom stod. Rätt svårt att göra detta utan att hon skulle misstänka något!

Men efter en stund fick vi faktiskt syn på dem! Malin, Sandra, Lova och Agnes. Jag vill se deras miner när de fick syn på oss igen! =) Då kände jag mig omtyckt...!
Rolig kväll med de artister vi hann se! Massa skrik och sjungande och jag undrar verkligen varför alla glodde så på oss?!
Sen var vi ute och promenerade...träffade andra tjejer, hälsade på Jasmine.
Vet inte vad jag mer ska skriva, men jag skulle gissa på att det var ungefär den bästa avslutningen man kan ha på ett sommarlov. Så glad att jag fick träffa Malin och Sandra en sista gång innan sommarlovet var slut.
Tjejer ni är guld, jag hoppas ni vet det! :')

 

(Bättre sent än aldrig)
LOVE
/ e


Kommentarer
Postat av: Agnes

you are my life <3

2009-08-25 @ 20:56:49
Postat av: Claudia

tack =)



hihi tack tack följ gärna den med bloglovin =)

2009-08-25 @ 21:27:25
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Anonym

gud vilke nsöt hund i headern!!

är det din :) ?

2009-08-25 @ 22:24:26
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0