Köpenhamn

Här kommer bildregn från Köpenhamn! Myspys-helg med konfirmandfaddrarna (även om det mest blev att jag hängde med Mika och Tilda!) Det blev en del turistande, en hel del shopping, tivoli, god mat...osv!

Jag säger bara HELLO KÖPENHAMN! ;)



Hela gänget!



M&M i en kyrka



Vi kör på converse ja!




Mikaela!



Erica!



Den där åkte jag va! :D



Pose på trappen ;)



Igen!



E&M



Sysslingar i coola brillor! ;D


Ni får se sista dagens oufit också! Två flugor i en smäll skulle man kunna kalla det!



Skor, Dinsko
Jeansleggings, Veromoda
Vitt linne (under), Veromoda
Blått "festlinne", New yorker (nyinköpt i Köpenhamn!)
Jacka, H&M (nyinköpt i Köpenhamn!) 

Tack sötnosar för en urmysig helg...!
Helgens fortsättning får ni i nästa inlägg!
puss
/ e

Kommentarer
Postat av: Fridasfoton

tack! du får ju gärna följa med bloglovin om du gillar mina bilder:)<3

2009-08-25 @ 18:50:41
URL: http://fridasfoton.blogg.se/
Postat av: tilda

vilken helg, heeelt oförglömlig!!!<3

2009-08-25 @ 20:37:01
Postat av: ellen elvira

snygging erica!

2009-08-26 @ 18:03:30
URL: http://ellenelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0