Roses

Hejsan!

Hoppas att allt är toppen med er. Just nu mår jag ganska bra i alla fall. Har precis vart ute och gått en långpromenad, riktigt skönt faktiskt :) Var i Varberg en sväng med mamma idag...gick lite på stan och sådär. Var inte där för att shoppa, men åh vad mycket fint det fanns på gina! Får åka dit nån annan dag när jag har lite mer pengar. Ett litet köp blev det iallafall, på lindex eftersom jag hade presentkost där. Jättesött tre-pack med rosörhängen! Kostade 69,50:-

Bilden är från lindex.se

Annars idag har Mikaela vart här en stund :) Och så har jag städat rummet! Det är faktiskt riktigt fint nu!

Just nu känner jag att det är liiite jobbigt att det redan är söndag kväll. Skola imorgon. Nejtack! Jaja, det positiva är att imorgon börjar jag tjugo i ett, och på torsdag-fredag har vi inga vanliga lektioner eftersom vi ska till Nordens ark i Smögen :)

Jaja, mot tv:n ;)
puss på er
/ e


Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - N&N

Kika in i våran blogg om du vill vinna Victorias secret lotion,tandblekning & clarins produkter !



Ciao !



/ CITYCATS - N&N

2009-08-30 @ 20:30:33
URL: http://citycats.blogg.se/
Postat av: vicotria

kolla gärna min blogg kraam

2009-09-04 @ 23:30:31
URL: http://goldira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0