Snart ...

Hej sötnosar!
Hoppas allt är toppen med er. Idag är en såndär down-dag för mig...men alla har väl såna också.
Idag har jag vart och köpt en ny kalender. Det betyder att det snart är dags för skola. Just nu vet jag inte riktigt vad jag tycker om det. Jag vill ju vara ledig, jag vill kunna vara ute hela kvällarna, jag vill kunna göra vad jag känner för just då! Varför går sommarlov alltid så snabbt?!

Men samtidigt är det kul när man köper en ny kalender. Man vet att man kan börja om på nytt, och försöka göra allt ännu bättre. Man vet att man har ett skolår framför sig, och det är bara jag själv som bestämmer hur det ska bli! Även om jag just nu inte alls känner för att börja skolan, såå har jag bestämt mig för att göra det bästa av det. Jag ska kämpa, utan att överdriva som jag lätt har en tendens att göra. Ta tag i alla måsten, men samtidigt njuta. För trots allt har jag "bara" två år kvar på gymnasiet. Två år som jag kommer att minnas i hela mitt liv...Och det är upp till mig hur det ska bli!

Vi kör en festoufit på det ;)




jeansleggings - veromoda
skor - gino ventori
linne - cubus
blus (knuten) - h&m
väska - h&m

Tack till mina fina vänner som alltid finns där. Ni är guld!
love
/ e

Kommentarer
Postat av: Cassis

Det kommer bli hur bra som helst! Och jag håller med dig till 110%

Love you

2009-08-12 @ 23:03:27
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0