Slut!

Japp då var sportlovet slut. Just nu känns det riktigt tungt. Menmen.
Satt innan och funderade på vad jag gjort under sportlovet, och kom inte fram till något alls, haha. Jag har faktiskt mest tagit det lugnt. Men en del saker har hunnits med såklart. I måndags var jag hemma hos Lova med tjejerna och sov där. Mysmys! I torsdags var jag på ge-kås med familjen. Och igår var gänget här för att se EMD tävla i melodifestivalen ;) Och inte att förglömma, så har jag ju åkt skidor för första gången i mitt liv! För övrigt har jag hunnit med en massa promenader, en del solande, en del pysslande och en del tv-tittande! Haha. så det har varit ett rätt bra lov ändå! :)

Nu är det dags att ta nya tag i skolan. Det går nog :)

För övrigt så är jag glad glad glad för nu har mamma avslöjat varför hon har vart så hemlighetsfull angående min födelsedag (14 mars så att alla vet! ;D) hon och jag ska nämligen åka till Stockholm! :D :D :D Vi ska bo på hotell, shoppa och sånt, plus att vi ska gå på genrepet till melodifestivalens final! :D Vi åker upp den tolfte och så hem igen den fjortonde så att vi hinner se finalen på tv också! :) wiieee!

Nää, nu får det räcka. Skriver imorgon
LOVE
/ e

Kommentarer
Postat av: lova

ÅÅÅH vad kul=) du får emd på ditt genrep ... men jag slår dig... jag får STARPILOTS!!!!!! HELL YEAH!!!!!!

2009-02-22 @ 21:08:42
URL: http://lovastromberg.blogg.se/
Postat av: malin

Nej vad kul! :D:D:D

2009-02-22 @ 21:16:25
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: anna

svar; meehn liksom, den dära snutten man fick höra på svt's hemsida vart dålig,

men hela låten var mkt bättre :D åh jaa, jag sitter faktiskt åh nynnar på den nu (8

2009-02-22 @ 22:11:14
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0