Kortis

Det får bli en kortis-blogg nu.
Har inte så mycket batteri på datorn, och inte så mycket motivation till att skriva. När läsarantalet suger så känns det lite meningslöst. Fast om jag tänker efter skriver jag ju rätt mycket för min egen skull. Men klart det är kul när någon läser, kommenterar. Skulle antagligen haft mååååååånga fler läsare om jag la ut adressen på bdb eller msn. Vet inte riktigt varför, men det känns fel på nåt sätt. Som att jag lämnar ut mig för mycket. För att folk jag inte vill ska läsa läser. Äsch, nu svammlar jag bara. Vi får väl se.

Skolan idag = helt okey. Fick sluta tidigare = bra.
Ska börja buggkurs på måndag förresten, hahah :)
Nu ska jag ut en lång-prommis.

big love
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0