Panik-söndag

Så är den här, dagen jag visste skulle komma, men som jag försökt att inte tänka på under de tre senaste veckorna. Min sista jullovsdag. Panik säger jag bara. Jag som skulle vara så duktig och plugga...jo, men det gick ju bra! Har inte ens öppnat läxböckerna. Usch! Tillbaks till verkligheten!
Iofs så är det rätt skönt att det blir lite ordning igen, och veckorna går ju faktiskt snabbare när man går i skolan, och det ska bli kul att träffa sötnosarna i skolan igen. Men tanken på att gå upp tidigt på morgnarna, inte komma hem förrns på eftermiddagen och ha läxor att göra...känns...mindre kul!
Jaja, bara att ta tag i det.

Dagen har hittills spenderats rätt mycket vid datorn. Fixat med ipoden o sådär :) Åh, äntligen har jag en ipod att lyssna på när jag sitter på bussen :D

 

Har även fixat naglarna tills skolstarten ;P Fransk manikyr fick det bli!

 

(Klicka för större bilder ;D)

Nu ska Lova snart komma hit och hjälpa mig, innan jag slår sönder både ipoden och datorn. Jojo, teknisk är jag ju verkligen!!! hahaha.
Sen ska vi iväg till friskis och dansa :D

Later
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0