sorry!

Usch, va ledsen jag blev när jag loggade in här och såg att jag inte haft särskilt många läsare idag... Antagligen för att jag inte uppdaterat något alls. Var hemma från skolan idag eftersom jag mådde skit inatt. så jag har sovit i princip hela dagen! Men nu mår jag faktiskt mycket bättre. Dock undrar jag hur mycket snor man kan producera på en dag?!?! hahhaa! Men nu är jag fett taggad inför att åka till Malmö imorgon!!! :D

Morgondagen kommer nog se ut ungefär såhär:
Upp tidigt för att sitta i två timmar på ett tåg till Malmö! Plugga matte, lyssna på musik, läsa min bok!
Möta världens bästa Ellen i Malmö
Till Sats invigning och se Danny
Hem till Ellen i Lödde
Så sover jag där och så åker jag hem på söndag förmiddag :)
Mys-helg va!



Nu måste jag packa och lite sånt! Skriver sen!
Love you
/ e

Kommentarer
Postat av: ellen hyldgaard

mycket mysigt :D seeeee you tomorrow <3

2009-01-23 @ 19:37:51
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0