Yes!

Tjingtjong!
Nu är jag hemma igen, efter en lång eftermiddag/kväll i skolan. Det gick väl bra, hoho. Buggkursen var fett kul idag faktiskt :D de flesta killarna hade skärpt sig en del så nu gick det bättre. Fick prova lite svårare grrejjer också. Själv räknar man ju sig i princip som proffs, har ju vart på en del buggkurser i mina dagar. Haha, nää, skämt åsido ;)

Förresten så har jag en mycket bra nyhet.........min mamma fixade kameran!!! :D (andas ut!) yesyesyes.

Nää ni, nu tycker jag ni vart liiiiiiite dåliga på att kommentera, bättring tills imorgon. Det är egentligen rätt sjukt hur det kan påverka mitt humör när jag går in här och läser kommentarerna. Hoho. Tror jag börjar bli lite beroende av min blogg. Men för er som tycker den är bra och brukar läsa den så är det ju bra, för det betyder mer uppdateringar.

Nu ska jag äta Ben&Jerrys och kolla på CSI, och fixtrixa med lite gamla kläder. Ha en underbar kväll sötnosar!

/ e



mums!
Förresten så var det ju detdär med systemkamera. Nån som har tips på vad man ska skaffa för någon? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0