Bra dag?

Bra dag...kanske det. Allt beror ju på hur man ser det ;)

I alla fall ganska glad, och det är ju rätt så soft att det bara är morgondagen kvar innan lovet. I like it! Just i denna sakund känns det rätt skönt att inte ha nåt jobb, men jag vet ju att jag kommer ångra mig om cirka en vecka när jag inser att jag är pank...

Lugn dag i skolan...hade "Munkadagen" på eftermiddag. Olika tävlingar klasserna emellan, och sen skulle vi bygga varsin totempåle (?!?!) haha, jag säger då det.

Förresten får solen gärna titta förbi tills på torsdag om jag ska kunna ha de kläderna jag tänkt på avslutningen! Haha. Får se om jag hinner med nån liten outfitbild sen.



I guess it´s alright, I keep my head high, you´ll never see me cry


love
/ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0