Kul!

Kul att jag skrev värsta långa inlägget igår på förmiddagen, och sen när jag kollade igår kväll så hade det inte publicerats! Jobbigt läge känner jag...

Men i alla fall, det jag skrev om var ett nytt armband jag knåpat ihop, så ni får väl se en bild på det nu istället! :)



Enkelt att göra, men rätt kul resultat. Treradigt med pärlor i lila/rosa/gröna/vita nyanser! :)

För övrigt var gårdagskvällen brabrabra! Och jag kanske bara inbillar mig alltihop, men jaja, man ska se livet från den ljusa sidan! ;D

Mikaela och Agnes var här också, och det var kul! Ni är braaaa!


Idag har jag vart ute och sprungit igen (är jag stolt eller är jag stolt över mig själv?!?!) och ehhh...annars har jag inte hunnit med så mycket faktiskt. Sov tills halv elva såå (det är lääänge för att vara mig kan jag berätta!)
Nähä ni, nu ska jag nog glo på tv lite, vädret suger ju igen!
Ni är bäst!
/ e


Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja, jag känner att jag är ganska bra hehe. Näe, skämt åsido, du är bra <3

2009-06-18 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0