Bye!

sista inlägget på ett tag nu! Imorgon åker jag till huvudstaden! Ska bli så galet kul, ni anar inte hur länge jag väntat på detta :) Åker tiiidigt imorgon. Är framme vid middag någon gång. Checka in på hotellet och sen blir dte shopping för hela slanten! Har knappt önskat mig något i födelsedagspresent, så det blir förhoppningsvis en hel del köpt! Sen får jag se om jag tar mig till Globen city för EMDs signering där. Träffa underbara Cicci också! :)

På fredag blir det också shopping och sen på kvällen genrepet för Melodifestivalen! :D

På lördag åker vi hem på förmiddagen. Så en rätt stor del av min födelsedag spenderas på ett tåg...Så då tycker jag att ni ska ringa!!! :) Eller åtminstone sms:a så blir jag glad! ;D

Vad är det jag ska shoppa då?! En himla massa...haha! Nää men ska kolla efter bland annat:

*Vårjacka
*Converse
*Adidas-tröja
*Tygskor
*Tunikor/klänningar
*Jeans
*Linnen till Egypten
*Blusar/t-shirts
*Kjolar
*Väska
*Smycken

Öhm, jaa! haha. Lite olika färger jag är ute efter:
*Korallrött
*Rött
*Mellanrosa
*Aprikos
*Ljusgrön
*Himmelsblå
*Ljusgul

Haha ;D
Nu ska jag packa!
Pusspuss
/ e

Kommentarer
Postat av: Cassis

Du kanske träffar mamma i Stockholm då :) hon är där just nu. haha!

2009-03-11 @ 19:25:39
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: sandra

adidas jacka! jag säger då det!

2009-03-11 @ 22:45:37
URL: http://bbajsungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0