Hello

Sådär, som jag lovade så är jag från och med nu tillbaks på heltid. Vilket ska betyda minst ett inlägg om dagen när jag har tillgång till en dator ;) Vad har jag haft för mig på sistone då? Joo, vart lite sjuk, haft en massa plugg ... osv. Dålig ursäkt, jag vet.

Känner att jag är stressad till tusen nu också, har inte en ledig helg på hur länge somhelst! Men det är mest roliga saker som väntar så då går det bra ;)
Nu i helgen åker jag på konfirmandläger till Halmstad, med världens bästa konfirmander ;) (eh, ja, min grupp då alltså! Haha...)
Nästa torsdag åker jag till Stockholm och stannar tills lördagen. Som, inte är en vanlig dag, utan även min 17-årsdag ;)
Helgen efter det kommer världens bästa tjejer hit :)
Veckan efter det ska tillbringas på skolan eftersom jag har jouren.
Veckan efter det åker jag till Egypten och stannar där i två veckor.
Helgen efter det ska jag till Göteborg
Helgen efter det har jag jour på skolan igen.

Jaa, ni ser ju själva! Busy girl ;) Haha!

Nää ni, nu är det nog bäst att jag börjar på min bokrecension som ska in på torsdag. Usch & fy!
Återkommer imorgon kväll, eftersom jag ska till kyrkan och planera läger hela eftermiddagen/kvällen!

Kommentera va!
Och är det någon som har tips på shopping i stockholm så tas det tacksamt emot
Kärlek
/ e

Kommentarer
Postat av: JESSICA

ÅH vilken fin o färg glad blogg du har=)

2009-03-04 @ 15:15:54
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: malin

du är allt lite bättre ;)

2009-03-05 @ 20:01:46
URL: http://malinsyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0