Mys i Uddevalla, sorglig konfirmation och annat!

Hejsvejs!
Nu har jag faktiskt inte hunnit blogga! Men det har faktiskt hänt en hel del sen sist!
I fredags efter skolan åkte jag till Uddevalla för att fira Sandra som snart fyller 16, tillsammans med Malin, Cassis, Lova, Mika, Agnes och Rebecca! Myspys-kväll/natt! <3 Ni är bra ni!!!



På lördagen sen blev det till att gå upp tidigt, för redan kl 6 gick bussen från Uddevalla! Jag var tvungen att åka hem eftersom min konfirmandgrupp skulle konfirmeras kl 11!
Det gick riktigt bra både för mig och för dem, och det var inte bara jag som inte kunde hålla tårarna tillbaka!



Sen var jag och hjälpte till på syssling Martins konfirmation också, och sen vart det kalas hos honom, så det blev verkligen en heldag!
Igår åkte jag, mamma och pappa till Kungsmässan och Freeport! Shoppade två jättefina klänningar (en till avslutningen och en till 18-årsfest) och ett linne! :)
Sen när vi gick runt på Freeport kom jag på att det var exakt ett år sedan EMD var där...
10 maj förra året var verkligen sååå bra, och jag saknar det en massa. Många olika minnen från den dagen, som jag var så nervös för först...



Det var en liten uppdatering av min helg!
Jag återkommer!
KÄRLEK
/ e

Kommentarer
Postat av: Cassis

massa love!

2009-05-11 @ 19:38:19
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0