SANDRA!

Som utlovat...ett inlägg om min katt! ;)

Djurslag: Katt
Ras: Antagligen någon blandning...vi tror att hon har lite norsk skogskatt i sig. Hon är ju i alla fall långhårig!
Namn: Sandra
Ålder: Ungefär 7 år (född den 1 maj)
Färg: Svart (lite, lite vit på magen!)
Köpt: Köpt och köpt...vi hämtade henne på en bondgård!
Övrigt om Sandra: Sandra är en självständig liten kissemiss. Hon har en kattlucka i dörren och alltså går hon in och ut som hon vill. Ibland kan hon vara jättekelen och då gör hon allt för att få uppmärksamhet! Sitter man och läser tidningen på morgonen envisas hon jämt med att lägga sig på den. Ibland vill hon även sova i min säng och ska då helst ligga på min kind! Men hon har svårt för att bestämma hur hon ska ligga och står och trampar på mig länge (aj!) Men när hon inte är på kelhumör är det lönlöst att ens försöka! Hon kan också vara en lurig en...det ser man nästan på henne för då är hennes ögon nästan helt svarta. Då är det bäst att passa sig, annars får man en släng av de vassa klorna! När hon sover i min säng gillar hon inte att jag rör på mig...blir hon riktigt sur biter hon mig i armen (kul uppvaknande). Sandra är en kräsen typ, och hon älskar att retas med Legolas! Dock gillar hon inte alls när han vill slicka henne i öronen...
Sandra är en mysig katt, och jag är himla glad att jag har henne! :)









Love
Erica


Kommentarer
Postat av: Nadja

har varit på kalas. =) Fina bilder. =)

2009-10-24 @ 20:04:47
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: jaa, jag blev helt kär!

2009-10-24 @ 20:05:49
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0