Life

Hejsvejs.
Tisdag idag, jaa, vad säger vi om det? För många dagar kvar tills helgen. Just nu orkar jag bara inte. Myskväll med Lova och Mika i alla fall...lite spännande hemligheter där ja (som ni får veta nån gång i framtiden, promise!) Det blev ett hel del fotande i alla fall, och såhär ser proffsfotografen Erica ut in action! ;)



Bilden är tagen av Lova och hennes nya proffskamera.
Idag har jag även bestämt att det är slut på godis och sånt för min del, och jag sak ut och gå eller springa varje dag (vilket jag redan gör nästan varje dag men ändå!) Orkar inte må dåligt över det längre...

Love

Erica.


Kommentarer
Postat av: Malin

jag värdesätter dig så högt. <3

2009-09-15 @ 22:18:31
URL: http://malinsyl.blogg.se/
Postat av: Julia

ööööh! Vad är det du inte orkar må dåligt av längre?

2009-09-17 @ 10:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0